Brazaliada 2

Puck heeft op de luchthaven op het laatste moment besloten om toch niet naar Nederland terug te gaan, maar bij Aña in Brazaliada een nieuw bestaan op te bouwen. Ze realiseert zich dat ze door deze beslissing alles in haar leven heeft opgegeven, maar dit geeft haar juist een gevoel van vrijheid. De volgende dag gaat ze op weg om haar eerste spulletjes te kopen: een lichte motorfiets en een laptop om haar zaken in Nederland te kunnen regelen.
Op zoek naar waar ze een cursus Spaans zou kunnen doen, vindt ze geen cursus maar krijgt wel volledig onverwachts een geweldige baan aangeboden.
Als blijkt dat haar zusje Marije door haar man in de steek is gelaten, nodigt Aña haar uit om ook naar hen toe te komen.
Dit neemt ze, tot verrassing van Puck, meteen aan. Ook zij laat haar leven in Nederland achter zich. Voor de ouders van beide vrouwen is het even slikken dat beide dochters ver weg zijn gaan wonen.
Wat is toch het geheim van Brazaliada?

Brave New Books
03 februari 2021