9789464355031_front

Bregje

In twee maanden tijd je ouders en aanstaande verliezen. Dat overkwam Bregje, zij werd in één klap wees en weduwe. Met lichtheid, humor en positiviteit beschrijft Bregje in haar typische eigen stijl hoe haar leven is verlopen, met diepe dalen en hogere pieken, van Bonaire tot Nederland, van Zambia tot Brussel. Volledig open, eerlijk en integer beschrijft zij hoe ze omgaat met de liefde, de dood, misbruik en vriendschap. Levensvragen en levenslessen waar elke vrouw mee worstelt en zich in kan herkennen. Bregje begon met schrijven van haar debuut op het moment dat haar wereld een jaar geleden instortte, met als doel haar gedachten op een rijtje te krijgen. Nu een jaar later deelt zij op een luchtige manier hoe zij de kracht heeft gevonden om weer gelukkig te kunnen worden. ‘Ik doe niet meer aan angst: wat kan mij nou nog gebeuren? Het ergste heb ik allang gehad’

Biografieen literaire auteurs
Brave New Books