Brein-hart-zijn

Heb je het gevoel dat je altijd ‘aan’ staat? Verlies jij vaak de focus en raakt je hoofd overspoeld? We duiken massaal de yogamat op en doen aan meditatie, maar hoe kunnen we nu echt de drukte in ons hoofd tot bedaren brengen? In Brein-Hart-Zijn neemt Daphne Feller je mee van het brein naar het hart en leert ze je hoe je je verstand en je gevoel met elkaar in verbinding kunt brengen. Deze intuïtieve intelligentie zit in iedereen, maar luister je er ook naar? Dit praktische boek biedt een handreiking voor jouw eigen veranderproces. Als je de valkuilen en vicieuze cirkels eenmaal herkent, dan kun je daarna het het beste uit jezelf halen.

Recensies (8)

Meer recensies

Is Brein-hart-zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Brein-hart-zijn