Buigen als bamboe

Een goed gevoel over jezelf hebben lijkt tegenwoordig steeds meer vanzelfsprekend. Jouw zelfbewustzijn spat op de sociale media van je profiel af. Of is dat de buitenkant? Ben je wel eens onzeker en misschien zelfs vaak? Doe je eigenlijk wel de dingen die echt bij jou passen?
Heb je jezelf lief, en handel je daar ook naar? Zou je meer zelfkennis willen hebben, maar weet je niet waar te beginnen?

In Buigen als bamboe vertelt Annemarie Paol openlijk, eerlijk en kwetsbaar over haar lange reis van verstoorde eigenwaarde naar een liefdevol leven en een herstelde relatie met zichzelf.

Met warmte en wijsheid word je aan het denken gezet. Deuren naar aandacht en begrip voor wat bij jou leeft, gaan voor je open. In dit boek passeert geweld, trauma, verlies, angst, bedrog en verdriet, maar tegelijk en bovenal gaat het over liefde. Dit is een liefdesverhaal. Voor jou. Zodat je niet meer wacht om van de mens te houden die je was, die je vandaag bent en die je nog gaat worden.

Literaire non-fictie algemeen
Psychologie algemeen