Buiten!

Arjan Postma heeft in korte tijd de harten van natuurminnend Nederland veroverd. De freelance boswachter, bekend van onder andere RTL Late Night, weet met zijn levendige manier van vertellen de natuur dichtbij te brengen. Zijn enthousiaste en originele verhalen verrassen niet alleen de beginnende natuurliefhebber, maar zelfs de meest ervaren natuurvorser.
Arjan tekent in Buiten! zijn mooiste verhalen op. Hij legt uit waarom hazen de Hells Angels uit de polder zijn. Hij laat zien dat die schattige koolmeesjes eigenlijk verschrikkelijke schuinsmarcheerders zijn. En hij vertelt het wonderlijke verhaal over de travestieten onder de kemphanen. om met Arjan te spreken: niets menselijks is de dieren vreemd.
Arjen Postma leert de lezer kijken door de ogen van een boswachter. Of je nou door de bossen loopt, over het strand of in je eigen achtertuin, je zult dingen ontdekken die vroeger verborgen bleven. Wie Buiten! leest wil nog maar één ding: er zelf op uit trekken!
Meulenhoff Boekerij

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker