Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Buiten schot

VN:

Buiten schot

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
Atticus Kodiak is lijfwacht van beroep en hij heeft de reputatie een van de beste te zijn in zijn vak. Bij een opdracht om een beroemde Engelse advocate te beschermen, weet hij dan ook een aanslag op haar te verijdelen. Maar bij een tweede poging staat hij machteloos en wordt hij samen met zijn opdrachtgeefster ontvoerd.

Groots is zijn verbazing als blijkt dat hij het beoogde doel van de ontvoering is en zijn verbazing slaat om in totale verbijstering als blijkt dat hij gedwongen wordt om zijn grootste tegenstandster, Alena Cizkova, bijgenaamd Drama, te beschermen. Drama behoort tot 's werelds beste huurmoordenaars en wordt gezocht door vele inlichtingendiensten over de gehele wereld.

Op haar beurt wordt zij door de CIA naar het leven gestaan, maar door Atticus Kodiak als bodyguard te gebruiken hoopt zij haar leven te kunnen redden. Atticus staat voor de moeilijkste opdracht van zijn leven, maar dreigt een heilige regel uit zijn vak te breken: word nooit te persoonlijk met je client. Een fout die hem fataal kan worden.

Thriller
Oorspronkelijke titel