Burnout

Burnout

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

In Burnout van Amelia en Emily Nagoski leer je met zeven strategieën je stresscirkel te voltooien – dit ga je voor altijd onthouden. Voor de lezers van Nooit meer te druk van Tony Crabbe.

Veel vrouwen hebben een burn-out gehad. Wat er van ons wordt verwacht en hoe het écht is om nu een vrouw te zijn, zijn twee heel verschillende dingen. We zijn vaak moe en overweldigd. Gelukkig weten de zussen Amelia en Emily wat helpt, beloofd. Ze leren ons een heleboel, maar vooral wat je kunt doen om de biologische ‘stresscirkel te voltooien’ en je lichaam terug te brengen naar een staat van ontspanning.

Amelia en Emily laten met mededogen en optimisme zien dat we genoeg zijn, precies zoals we zijn, en dat welzijn binnen ons bereik ligt. En als jij dit nu moet horen: dat is echt waar. Met behulp van eye-opening wetenschap, advies en praktische oefeningen leer je stress te verminderen, je emoties te managen en een vreugdevoller leven te leiden. Alleen al Burnout van Amelia en Emily Nagoski lezen gaat je helpen.

Beweeg. Haal diep adem. Doe iets creatiefs. Een knuffel. Of een potje janken. Lach. Deel je verhaal.

Uitgeroepen tot een van de beste boeken van het jaar door Bookriot.

Burnout is de gouden standaard voor zelfhulpboeken en brengt baanbrekende wetenschap met energie, empathie en humor. De auteurs weten exact wat er gaande is in je uitgeputte brein en lichaam én wat je kunt doen om het te repareren. Echt levensveranderend.’ – Sarah Knight, New York Times-bestsellerauteur van Calm the F*ck Down

'Ik heb hun strategieën geoefend, en dit boek is een total gamechanger.' - Brené Brown

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen