Zwarte Beertjes Camouflage

Camouflage

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 7
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Op het moment dat de Spaanse regering druk lobbyt om Marokko bij de Europese Unie te krijgen, ontploft er een bom in een winkelcentrum op het toeristische eiland Gran Canaria, waarbij tientallen doden vallen. De hulp van de Spaanse geheime dienst wordt ingeroepen.

Al snel blijkt dat de gruweldaad het werk is van een aan Al-Qaida gelieerde Marokkaanse terroristenbeweging. Alfonso Silva, leider van Nueve, de elite-eenheid van de geheime dienst, moet alles op alles zetten om een volgende aanslag te voorkomen. Geholpen door een fanatieke club duikers, wordt een groot gevaar afgewend? Dat daar wederom slachtoffers bij vallen is onvermijdelijk.

Detective
Zwarte Beertjes
17 mei 2005
28 oktober 2009

Eric Herni Boekverkoper

Met Camouflage heeft Goeken bewezen dat hij is uitgegroeid tot concurrent voor Clive Cussler.

door: Eric Herni 1 like
Aangezien ik de eerste twee boeken van Paul Goeken niet heb gelezen, was Camouflage mijn eerste kennismaking met het werk van deze Nederlandse misdaadauteur. De setting was voor mij nieuw en al snel was duidelijk dat een paar personages al in eerdere boeken een rol hebben gespeeld. Persoonlijk heb...

Reacties op: Camouflage