Hammerhead

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

Een duikersechtpaar ziet in de Costa Ricaanse wateren een enorme groep haaien aan zich voorbijtrekken. Twee Braziliaanse broers zijn aan het vissen als een onvoorstelbaar grote groep haaien de koers van hun schip kruist. Een ontmoeting met dramatische gevolgen.

Meldingen over grote scholen hamerhaaien die als een militaire colonne op weg lijken te zijn naar een bepaalde plaats, komen terecht bij haaienexpert Ethan Cohen.
Om mysterieuze redenen blijken de haaien onderweg naar Gran Canaria en maken de zee rondom het eiland onveilig. Het plaatselijk bestuur en de Spaanse overheid zien zich genoodzaakt maatregelen te nemen om te voorkomen dat de haaien een economische ramp voor het eiland gaan betekenen.

Cohen wordt gevraagd om samen met een internationaal team van deskundigen te zoeken naar een oplossing. Maar een groep mensen met hele andere belangen zorgt ervoor dat Cohen gedwarsboomd wordt.

Het eiland lijkt af te stevenen op een regelrechte ramp?

Spannende boeken algemeen
31 mei 2002
06 september 2011

Het boek begon veelbelovend

door: Marco Books 1 like
De op Gran Canaria woonachtige Paul Goeken debuteert met Hammerhead. In deze thriller wordt het toeristische eiland geconfronteerd door een belegering van miljoenen haaien in bijna alle soorten en maten. Het is een ramp voor het toerisme en daarom wordt een team van experts onder leiding van de New...

Reacties op: Hammerhead