Carte blanche

Carte blanche

Gelezen 241 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 119 Favoriet 10 Recensies 14
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
Saar weet wat ze verbergt. Dat ze haar leven mooier laat uitschijnen dan het in werkelijkheid is. Niemand beseft wat zich écht in haar gezin afspeelt. Niemand begrijpt dat ze de lakens deelt met de vijand. Maar ze heeft geen keuze. Wat ze deelt met hem schept een band die ze onmogelijk kan verbreken. Toch vreet de relatie aan haar, elke dag meer en meer. Wanneer ze ten einde raad contact zoekt met psychologe Kathleen Verlinden, ondervindt die al snel dat Saars schreeuw om hulp dringender is dan zij zelf beseft.

Ook Kathleens leven komt volledig op zijn kop te staan wanneer een vrouw uit haar verleden onverwachts opduikt en oude wonden openrijt. Spreekt de vrouw echt de waarheid of speelt zij een verraderlijk spel?

Anja Feliers is een van de succesvolste vrouwelijke thrillerauteurs van Vlaanderen. Haar reeks rond psychologe Kathleen Verlinden blijft fascineren en trekt nog dagelijks nieuwe lezers aan.

Thriller
Kathleen Verlinden (10)