Gebroken glas

Gebroken glas

Rank 2512 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 48 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Ze vulde haar mond met twee, drie pillen tegelijkertijd. Ze nam een grote slok cognac, sloeg haar hoofd ruw naar achteren en slikte ze door.’

Na een zelfmoordpoging komt Erin, de zeventienjarige dochter van een rijke chirurg, terecht bij psychologe Kathleen Verlinden. Het meisje heeft het gevoel dat haar leven nog weinig voorstelt sinds haar moeder haar, haar broer Finn en haar vader verlaten heeft. Kathleen komt er echter al snel achter dat er een groter trauma schuilgaat achter Erins destructieve gedachten. Terwijl ze beetje bij beetje het geheim van de jonge vrouw ontsluiert, krijgt Kathleen in haar privéleven af te rekenen met heftige gevoelens van gemis, spijt en verlangen.

ANJA FELIERS is een van de succesvolste vrouwelijke thrillerauteurs van Vlaanderen. Het perfecte meisje, het achtste deel in haar reeks rond psychologe Kathleen Verlinden, werd in 2018 bekroond met de prijs voor de Beste Vrouwenthriller van het Jaar. In het voorjaar van 2019 startte Feliers een nieuwe reeks op rond medium Caro Westerhof.

Kathleen Verlinden (9)
Halewyck, Uitgeverij Van