Challenge. Word mountainbiker.

In het spoor van Sven Nys en Roel Paulissen De geliefkoosde buitensport van vele mannen (en vrouwen!): mountainbike. Hoe start ik ermee? Hoe bereid ik me voor op een mountainbikemarathon (60 of 100 km)? Met deskundig advies van huidig Belgisch kampioen mountainbike Roel Paulissen: waar moet ik op letten bij de aanschaf van een fiets? Hoe neem ik een correcte houding aan? Welke kledij is het meest geschikt? Doelgerichte trainingsschema's zorgen ervoor dat je je in tien weken kunt voorbereiden op de eerste serieuze mountainbiketocht. Met blogs en stretchoefeningen van Sven Nys, deelnemer aan de Olympische Spelen in China (2008) Inclusief een overzicht van de mooiste mountainbiketochten en -routes in België

Is Challenge. Word mountainbiker. het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Challenge. Word mountainbiker.