Charlotte en de magische droomsokken

Laat jezelf en je kind meevoeren in de betoverende wereld van Charlotte en haar opa. Op een speelse, liefdevolle, magische en bovenal aardse manier worden gevoeligerds van alle leeftijden uitgedaagd om belangrijke spirituele lessen te leren en om groot en klein samen te laten 'groeien'. Louisa wil je laten zien wat een geweldig en magisch talent hooggevoeligheid eigenlijk is en wat een waanzinnige dingen je voor elkaar kunt krijgen, als je je hoofd (verstand) en je hart (gevoel) laat samenwerken!

Opa en Charlotte vinden het bovendien heerlijk om grote mensen en kinderen te leren hoe ze hun dromen kunnen realiseren en hoeveel hulp ze hierbij van de andere kant kunnen krijgen, als ze er maar om durven vragen. Waar droom jij van en wat kom jij hier op aarde doen? Waar brengen de Magische Droomsokken jou naar toe? Dit magische kinderboek en de bijbehorende 'Magische Droomsokken' maken deel uit van een uniek Groeiprogramma 'Een heleboel gevoel is cool!' voor leerkrachten en ouders en alle andere mensen die van kinderen houden. Wanneer je je hart durft te volgen en naar je intuïtie gaat luisteren, zul je meer gemoedsrust, creativiteit, vertrouwen en plezier in jouw leven en dat van je kinderen gaan ervaren. Kun jij een beter cadeau bedenken om de kinderen op deze wereld te geven?

Over de auteur
Toen Louisa Perreyn nog een klein meisje was, dacht ze dat iedereen was zoals zij. Het overlijden van haar beide opa's binnen een jaar op haar zevende, maakte dat ze haar talent van gevoeligheid diep begroef. Pas vele jaren later, tijdens een hele nare en verdrietige periode in haar leven, begon haar opa vanaf de andere kant opeens weer met haar te kletsen. Dat was het moment dat Louisa begreep dat we nooit echt alleen zijn hier op aarde en dat de hemel en onze (ziels)familie aan de andere kant altijd voor ons zorgen. We hoeven hen alleen maar om hulp te vragen en weer naar hen te gaan luisteren. Louisa begon niet alleen weer te luisteren, ze gaf de juriste in haar de bons en volgde haar hart. Nu jaagt deze gevoeligerd haar eigen dromen na, is ze intuïtief coach voor andere grote en kleine gevoeligerds, schrijft ze vanuit haar hart over het waarmaken van dromen en inspireert ze alle mensen die van kinderen houden en kinderen zelf om vooral boven alles steeds meer zichzelf te worden en te zijn, om zo te worden wie ze altijd al zijn geweest, prachtige zielen met ieder een unieke opdracht om hier op aarde uit te voeren.

Recensies (1)

Is Charlotte en de magische droomsokken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Charlotte en de magische droomsokken