Charmante sjeiks

Sprookjes bestaan. Tenminste, in deze Oosterse verhalen met daarin de goud golvende woestijn, de verlokkende oases, de sprookjesachtige paleizen en natuurlijk... de onweerstaanbare sjeik met zijn betoverende donkere ogen! Speciaal voor u hebben we een selectie gemaakt uit onze meest romantische verhalen waarin sjeiks de hoofdrol spelen. Charmante sjeiks bevat zes verhalen: (1) GESLUIERD VERLANGEN van SUSAN STEPHENS (2) OP ZIJDEN KUSSENS van KIM LAWRENCE (3) MINNARES VAN ZIJN DROMEN van LUCY MONROE (4) AFFAIRE MET DE SJEIK van KATE HARDY (5) OASE VAN LIEFDE van BARBARA MCMAHON en (6) JUWEEL VAN DE WOESTIJN van BARBARA MCMAHON. Deze boeken zijn ook los verkrijgbaar.

Is Charmante sjeiks het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Charmante sjeiks