Charme & champagne

Feelgood   Topics 0
Dronken van verlangen…

Wanneer Allegra de wijngaard van haar oom erft, ontdekt ze dat de mede-eigenaar de onweerstaanbare Xavier Lefèvre is, met wie ze ooit een lange hete zomer deelde. Nu moet ze hém ervan overtuigen dat ze een goede zakenvrouw is, en zichzélf dat ze niet meer naar hem hunkert. Het eerste lukt, maar het tweede?

De vonken spatten eraf zodra zakenman Guy Lefèvre de beeldschone actrice Amber in de ogen kijkt. Maar met al die paparazzi in haar buurt, wordt het steeds moeilijker zijn geheim verborgen te houden. Dus houdt hij haar voor dat er beslist niet meer in zit dan een affaire. Tot Amber de waarheid ontdekt...

Tot Alexandra’s ontzetting is haar razendknappe nieuwe baas Jordan Smith, de man die haar tien jaar geleden liet zitten! Direct besluit ze: afstand houden. Gelukkig is ze over hem heen, ook al knettert het af en toe als vanouds tussen hen. Dan dient zich een zakenreis aan en moet ze hem vergezellen naar het romantische Venetië!

Deze verhalen zijn eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek