Chinese Takeaway

Chinese takeaway

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Nummertje 11, 29 of 63 en alle andere gerechten op de menukaart van de afhaalchinees maak je voortaan zelf met Chinese Takeaway. Van eenvoudige gerechten als kip met hoisinsaus en krokant gebakken tofu tot en met overheerlijk Chinees slow food als char siu (geroosterd varkensvlees) en Chinese custardtaartjes. Chinese Takeaway is een praktisch en overzichtelijk kookboek. Bij elk gerecht zie je in een oogopslag de tijd die je nodig hebt en voor hoeveel personen een gerecht is. Met veel aandacht voor Chinese kooktechnieken en uitleg over de basisvoorraad kun je meteen aan de slag om de gerechten uit de Kantonese en Sichuankeuken thuis zelf te maken: van supersnelle gerechten doordeweeks tot en met een spectaculaire rijsttafel voor zes of meer personen in het weekend. Begin bij de basis en maak perfect gestoomde rijst, chow mein en mihoen. Maak je eigen wontons en de overbekende loempia’s. Ontdek dat eend met pruimensaus helemaal niet moeilijk te maken is en verras je tafelgenoten met zelfgemaakte foeyonghai met gamba’s en tjaptjoi. Met Chinese Takeaway haal je de beste afhaalchinees in huis!

Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
15 juli 2019