Chinese Takeaway Veggie

Chinese takeaway veggie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Artikelen 1   Topics 0

Het logische vervolg op 'Chinese Takeaway' voor alle liefhebbers van de Chinese keuken, maar die vegetariër zijn óf het gebruik van vlees of vis willen beperken, verschijnt binnenkort! Chinezen eten alles (zegt men), dus ook heel veel gerechten zonder vlees of vis. Chef-kok en BBC-presentator Kwoklyn Wan geeft je met 'Chinese Takeaway Veggie' de meest populaire vegetarische Chinese gerechten die in een handomdraai te maken zijn.
In 'Chinese Takeaway Veggie' staan meer dan 70 recepten voor geurige soepen, voor-, hoofd- en bijgerechten, dumplings en sauzen, inclusief een vegan-optie
bij een groot deel van de receptuur. Haal meer uit vleesvervangers als tofu en tempeh en maak eens knapperige tofu met bosuitjes en chilibonenpasta. Gebruik vlezige groenten als bloemkool en maak 'kung po bloemkool'.
Inclusief recepten voor sauzen, dips en Chinees tafelzuur tover je de heerlijkste maaltijden - van eenvoudig doordeweeks tot en met feestelijke
buffetgerechten en partysnacks op je bord: van veggie wonton soep, chili tofu ramen en paddenstoelencurry tot en met dandan-noedels.

Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
16 juni 2020