Cleo, 15 jaar, rood haar, vader onbekend

Cleo, 15 jaar, rood haar, vader onbekend

Rank 4087 Gelezen 28 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 2   Topics 0

rood haar, vader onbekend,,Opsporingsbericht Federale Politie en Child Focus: ?VERMISSING [MINDERJARIGEN].
Omstreeks 08.30 uur verliet Cleo Pastoors het ouderlijk huis (Tea-Room Vivaldi) op weg naar school. Sindsdien ontbreekt elk spoor van haar. Hebt u het meisje gezien of weet u waar zij verblijft, neem dan contact op met de politie in uw buurt.?
De telefoon rinkelt. ?Wat hebben Cleopatra en Vivaldi gemeen, behalve rood haar? Ze zijn dood, DÓÓÓÓÓD, hahaha!?
Boven de E34 hangt een dynamisch infobord met de tekst ?CHILD ALERT Adam Decoster, 13 jaar, rood haar. BEL 0800- 30 300?. Dan verdwijnt ook Nikka, een meisje van zestien met vuurrood haar. Eddy Thielemans van de Cel Vermiste Personen ontdekt dat Cleo, Adam en Nikka verwekt zijn met sperma van een Brusselse spermabank.
Brusselse spruiten, denkt Thielemans, Brussels witloof, Brusselse stoemp, tot daar aan toe, maar Brussels sperma?

Eddy Thielemans (2)

VN:

Hebban recensie

Net een klucht

door Cees van Rhienen op 08-04-2013

Ergens in de jaren zeventig van de vorige eeuw is de Vlaamse auteur Stan Lauryssens als stadsredacteur begonnen bij De Nieuwe Gazet, de (Antwerpse) regionale editie van Het Laatste Nieuws. Inmiddels heeft hij een indrukwekkende serie boeken op zijn naam staan waarbij Zwarte sneeuw, zijn eerste thriller, in 2002 de Hercule Poirotprijs in de wacht sleepte als beste spannendste roman van dat...

Lezersrecensies (1)

door: Peter Roosen 1 like