Coco kan het!

Coco kan het!

Gelezen 174 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 41 Favoriet 8 Recensies 11
Junior Newsroom 9 Lijsten 5 Spots 1   Topics 0

Coco kan het! is een nieuw en heel eigen prentenboek van Loes Riphagen, een prachtverhaal over moed verzamelen en meer kunnen dan je denkt. Het is tijd voor de kleine Coco om haar vleugeltjes uit te slaan. Alle andere babyvogeltjes zijn al uitgevlogen. Maar voor Coco is dat zo makkelijk nog niet. Wat nou als ze heel hard valt? Maar als ze de sprong waagt, zou ze ook nieuwe vriendjes kunnen maken. Gelukkig heeft Coco een wijze moeder die haar precies het zetje geeft dat ze nodig heeft. Coco kan het! is een prachtig verhaal over het uitslaan van je vleugeltjes, moed verzamelen en meer kunnen dan je denkt. Het is vol humor geschreven én geïllustreerd door de bejubelde Loes Riphagen. Zo zijn meerdere van haar boeken Kerntitels tijdens de Kinderboekenweek geweest, heeft ze een Vlag en Wimpel op zak en won ze o.a. de prestigieuze Silver European Design Award 2018.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Kinderboeken diversen
Gottmer
17 april 2020
17 november 2020
9789025771928 , 9789025773700 , 9789025774035

Reacties op: Coco kan het!