9789090353265_front

Columns voor verbinding

Columns van Norbert Netten dagen uit tot omdenken. Ze inspireren door je te laten nadenken over wat werkt en wat niet werkt. Ze tonen nieuwe, onverwachte invalshoeken. En ze zijn stuk voor stuk gekoppeld aan een praktijkcasus, waardoor ze herkenbaar zijn. In dit boek zijn de best gelezen columns die hij voor managementsite.nl schreef gebundeld en aangevuld met drie voor dit boek bewerkte artikelen die eerder in andere managementbladen zijn gepubliceerd. In de laatste hoofdstukken neemt Netten je mee in het verhaal van de manager Gerard die op coaching gaat en die ontdekt wat verbinding met jezelf en met anderen werkelijk inhoudt. Columns voor Verbinding is inspiratie voor iedereen die de hersenen af en toe wil laten kraken op zoek naar vernieuwing, en naar wat klopt. Geef het cadeau met sinterklaas, met kerst, op verjaardagen of zomaar. Geef het aan je manager, aan collega’s, aan vrienden, familie en anderen. En geef het vooral ook aan jezelf, gewoon om in de spiegel te kijken en te genieten van je eigen glimlach terwijl je leest.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen