Communiceren in de spirituele wereld

Om communicatie in de spirituele wereld mogelijk te maken wordt gebruik gemaakt van methodes als trance, medium en uittreding. Wat die methodes inhouden en hoe ze werken wordt uitvoerig behandeld. Aan de hand van vraag en antwoord wordt beschreven hoe de communicatie verloopt tussen Cees en zijn spirituele gids. Uitgebreid komt het communiceren in de spirituele wereld met overledenen aan de orde. Het communiceren met nog levenden mensen op spiritueel niveau is niet voor de hand liggend, toch laat Cees ons zien hoe deze methode in behandelsituaties goed te gebruiken is.

Cees werkt als natuurgeneeskundig therapeut en behandelt mensen en dieren. Het communiceren in de spirituele wereld is voor hem niet vreemd. Al vanaf jonge leeftijd kreeg hij met dit fenomeen te maken. In zijn praktijk maakt hij op verschillende manieren gebruik van het communiceren in de spirituele wereld.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Energy with care
17 februari 2021
17 februari 2021
9789082820539

Reacties op: Communiceren in de spirituele wereld