Contact

In Contact staat Dr. Eleanor Arroway aan het hoofd van een organisatie die via radiosignalen zoekt naar tekenen van buitenaardse intelligentie. Zodra er sprake is van een dergelijk contact staat zij centraal in de allesomvattende ontwikkelingen die volgen en speelt zij de leidende rol in de vaak adembenemende stappen die genomen worden.

Contact is niet alleen het verhaal over contact met buitenaardse wezens, maar het onthult tevens veel over het contact van aardse wezens onderling: de internationale politiek en de belangen die ermee gemoeid zijn, spelen een belangrijke rol, maar ook persoonlijke verhoudingen blijken veel gewicht in de schaal te leggen. Contact is het meeslepende verhaal over de toekomst van de mensheid en de speurtocht naar leven buiten onze dampkring, waarbij menselijke kennis en emoties een beslissende rol spelen.

Is Contact het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Contact