Cop vs Killer

Gelezen 32 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 26 Favoriet 3 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 3 Spots 2   Topics 0

Tergend langzaam drukte Mirko de punt van het vlijmscherpe mes in het vlees. De man in de stoel schoot achteruit. De punt drukte verder, tot het mes plotseling diep in het vlees schoot, waarna Mirko met bijna chirurgische precisie begon te snijden.

Vier dagen en nachten uit het leven van een meedogenloze crimineel, op wie door iedereen jacht wordt gemaakt. Mirko Narain moet anderen vermoorden om zelf in leven te blijven. Hij leeft in een wereld van 'hij of ik'.

Vier dagen en nachten uit het leven van een rechercheur, die jaagt op een keiharde crimineel. Frank Spinola werkt met zijn rechercheteam aan een onmogelijke opdracht: pak Mirko en zijn groep. Maar Frank heeft een verrader in zijn team, die alle informatie doorgeeft aan Mirko.

Er is maar een manier waarop Frank Mirko kan pakken. Omdat hij niet weet wie hij nog kan vertrouwen, zal hij zelf achter Mirko aan moeten. Wanneer Mirko erachter komt wat Frank van plan is, ontstaat er tussen de twee een strijd op leven en dood.

Frank maakt geen kans, tot er in het leven van Mirko iemand opduikt, die hij nooit had verwacht. En daarmee ontstaat bij Mirko, voor het eerst, een zwakke plek.

Literaire thriller
Thriller
Lebowski
09 februari 2005
31 maart 2012

Kim Moelands Auteur

Een fascinerend kat-en-muisspel

door: Kim Moelands 1 like

vertrouwen en respect. Filmisch geschreven en bloedstollend echt.,Simon de Waal is geen onbekende naam in de boekenwereld. Samen met zijn collega Dick van den Heuvel schrijft hij de succesvolle serie over de kriminalist Van Ledden Hulsebosch. Ook voor film- en televisiescenario’s draait hij zijn...

Reacties op: Cop vs Killer