Creatief reisboek Nederland

Palmbomen, witte stranden of een azuurblauwe zee.. die ga je niet tegenkomen in Nederland. Maar wist je dat er wel ontzettend veel leuks te beleven vat in ons koude kikkerlandje? Met dit creatieve reisboek reis je door heel Nederland en bezoek je alle bekende en minder bekende bezienswaardigheden. Zo ontdek je alles over de oorsprong van Nederlandse feestdagen en tradities, zie je hoe mooi en interessant de Nederlandse natuur is en proef je heerlijke Hollandse lekkernijen! Dit boek zit boordevol leuke opdrachten om je wanderlust en cultuurhonger te stillen.

Margo Togni is ontwerper en auteur en maakt grafische ontwerpen passend bij elk verhaal. Margo is een enthousiaste jonge creatieve duizendpoot en globetrotter: ze is een ware digitale nomade en ze werkt vanaf de mooiste plekjes ter wereld. In 2017 debuteerde Margo met haar boek Groentje en bracht daarna nog twee boeken uit: Mijn plant journal en The good plan(t).

Recensies (4)

Meer recensies

Is Creatief reisboek Nederland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Creatief reisboek Nederland