CSI New York: Hard bewijs

Gelezen 34 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0

CSI:NY Rechercheur Mac Taylor is een toegewijde en gedreven misdaadonderzoeker die gelooft dat alles met elkaar samenhangt en dat iedereen een verhaal heeft. Hij en zijn partner Stella Bonasera geven leiding aan een team van experts in de vaak hectische maar altijd dynamische wereld van New York City. In de lift van een luxe appartementengebouw in een van de betere wijken van de stad wordt het lichaam van een man van middelbare leeftijd gevonden. Geem enkel spoor wijst in de richting van de dader. De perfecte misdaad? Tegelijkertijd onderzoekt Stella Bonasera een paar straten verderop de moord op een kroongetuige. Maar de verantwoordelijke agenten van dienst zweren dat het slachtoffer de hele nacht aleen in een afgesloten hotelkamer verbleef - om de volgende ochtend dood aangetroffen te worden... CSI: NY: Hard bewijs is een superspannende thriller van Stuart M. Kaminsky, gebaseerd op de in Amerika met vele prijzen bekroonde televisieserie.

Thriller
Karakter Uitgevers BV