Dag hopeloos geval boek

Eindelijk, een dagboek voor hopeloze gevallen zoals jij! Hierin mag je helemaal losgaan met mopperen, zeuren en klagen. Aan de hand van een leidraad van de psycholoog houd je jezelf een spiegel voor. Eerst zwelgen in je eigen gezemel en er vervolgens keihard om kunnen lachen. Is het niet de hoogste tijd voor jou om wat anders te proberen dan die zoetsappige, zweverige positiviteitsdagboeken en dankbaarheidsjournals die al in je kast liggen? Daar was je immers rete enthousiast aan begonnen, maar na een paar dagen alweer afgehaakt. Tja, en in de minibieb in je straat stop je die meuk ook niet omdat er toch wel wat persoonlijke dingetjes in staan. Wij, Roos en Ellen, de leukste no-nonsense psychologen van Nederland, bevelen daarom dit ‘DAG hopeloos geval BOEK’ van harte aan. Wordt het met dit dagboek ook niks en blijft alles hopeloos met jou gesteld, wat dan nog? Het houdt je weer even van de straat.

Is Dag hopeloos geval boek het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dag hopeloos geval boek