Dansen voor beginners

Dansen voor beginners

Gelezen 80 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 106 Favoriet 9 Recensies 8
Young adult Artikelen 1 Newsroom 2 Lijsten 1   Topics 0

Evie gelooft niet meer in de liefde sinds haar vader haar moeder heeft verlaten. Terwijl ze worstelt met haar verdriet om de scheiding, gebeurt er iets vreemds: iedere keer als Evie geliefden elkaar ziet kussen, ziet ze het volledige verloop van hun relatie – vanaf de eerste ontmoeting tot het moment dat ze uit elkaar gaan. Voor Evie bevestigt dit wat zij over de liefde denkt te weten – dat die nooit voor eeuwig is.

Maar dan ontmoet ze de intrigerende Xavier: lang, met dreadlocks en onweerstaanbaar. Durft ze voor de liefde te kiezen, zelfs als ze weet dat het misschien niet voor altijd is?

Young Adult
Fictie 13-15 jaar
Querido
01 juni 2021
10 juni 2021

Minca (My Winged Books) Hebban Recensent

Krachtige, emotionele en wonderbaarlijke YA-roman

door: Minca (My Winged Books) 2 likes

Jamaicaans-Amerikaanse Young Adult-auteur Nicola Yoon debuteerde in 2015 met Everything Everything (Alles wat je lief hebt), een boek dat twee jaar later werd verfilmd. Ook haar tweede boek, De zon is ook een ster (2017), werd verfilmd. Nu keert ze terug met een nieuwe spetterende YA-roman met een...

Reacties op: Dansen voor beginners