Dark net

Dark net is een onthullende beschrijving van het deel van het internet dat niet met een gewone browser te bereiken is. Hier bevinden zich de meest gevaarlijke én creatieve subculturen: de 'trollen' en pornoproducenten, de drugshandelaren en hackers, maar ook idealistische bitcoinontwikkelaars. Het is een wereld die maar een paar klikken van je verwijderd is. En toch hebben de meesten van ons hem nog nooit bezocht.
Jamie Bartlett traceerde de hoofdrolspelers en ging met ze in gesprek. Wat hij ontdekte is opzienbarend en choquerend. Hij neemt je mee op een duizelingwekkende tour door deze dynamische wereld, en laat zien wat er gebeurt wanneer mensen in complete anonimiteit kunnen opereren.
'Een onthullende en intelligente introductie van de bewoners van de geheime, versleutelde cyberwereld.' - THE GUARDIAN
'Een ongelofelijke prestatie... koop het en lees het.' - THE TIMES

Recensies (2)

Meer recensies

Is Dark net het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dark net