Dark Romance 3 - Onthulde geheimen

Gelezen 12 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult Spots 1   Topics 0

Iedereen heeft geheimen. Wanneer voor Saar, Lone en Sabine deze geheimen levensbedreigend worden, is het tijd om actie te ondernemen. Zeker als je wereld op zijn kop komt te staan en je je hart verliest aan een onwerkelijke liefde. Drie verhalen over dappere, jonge vrouwen en mooie, mysterieuze mannen.
Boordevol zinderende spanning, dat is de Dark Romance III bundel - Onthulde geheimen.

Verlies je in de wereld van Saar en Virgis (De Koningsboom), Lone en Noah (Hoedster) en Sabine en Florian (Droomliefde). Van de hand van Lis Lucassen, Kim Mulder en Daniëlle Dijkstra.

Deze bundel met novelles is tot stand gekomen in samenwerking met young-adults.nl naar aanleiding van de derde Dark Romance schrijfwedstrijd.

Young Adult

25 december 2017 7 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Carmen Ploeg Hebban Recensent

Goede eenheid, maar wisselende kwaliteit

door: Carmen Ploeg 1 reactie 1 like

Zwijmelen om magische mannen? Dan is deze verhalenbundel misschien wel helemaal geschikt voor jou. Geheimen, romantiek en magie staan centraal in de drie verhalen in Dark Romance 3: Onthulde geheimen. Dit is de derde verhalenbundel in de Dark Romance-reeks die voortkomt uit een schrijfwedstrijd van...