Darkest Powers 2 - Ontwaken

Rank 7119 Gelezen 218 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 96 Favoriet 9 Recensies 5
Fantasy & SF Lijsten 1   Topics 0

Chloe Saunders was een heel normale tiener - dat dacht ze tenminste. De waarheid was een schok: ze is een wandelend experiment van de Edison Group. Niet alleen kan ze communiceren met de doden, ze kan hen zelfs moeiteloos tot leven wekken. Vanwege haar toenemende krachten is ze een steeds grotere bedreiging voor de Edison Group. De leden hebben dan ook besloten het experiment te beëindigen, voorgoed...

Chloe slaat op de vlucht, samen met drie andere begaafde tieners: een charmante magiër, een onrustige weerwolf en een temperamentvolle jonge heks. Samen staan ze sterk en kunnen ze hun vrijheid herwinnen, maar zijn Chloe's nieuwe metgezellen wel te vertrouwen?

Sciencefiction & Fantasy
03 april 2012

Recensies

Darkest powers-deel 2: ontwaken

door: Djess 1 like
Het verhaal is echt heel mooi geschreven, vond het absoluut niet voorspelbaar of iets dergelijks. Het heeft me echt van het begin tot het eind geboeid! Echt een heel leuk boek! Op naar het laatste deel van de trilogie!

Ontwaken

door: OceanSoul 1 like
Ook dit boek was ernorm snel uit. Doordat het vlot is geschreven leest het makkelijk weg. Op naar het laatste deel van deze triologie

door: Evelien van Steenis 1 like

Recensie Darkest Powers 2 - Ontwaken

door: Maria 1 like
Ontwaken is het 2e deel in de reeks van The Darkest Powers reeks. (Bezwering is deel 1 en Afrekening is deel 3). Hier gaat het verhaal verder waarin Chloe haar krachten beter leren kennen (haar ontwakening) en de vlucht voor de mensen van de Edison Groep verder gaat en de zoektocht naar de vader...

Recensie Darkest Powers 2 - Ontwaken

door: Natasja Toorn 1 like
Weer genoten van dit heerlijke fantasie boek. Echt zo'n boek dat als je het dicht klapt dat je meteen de volgende wil hebben. Maar dat is ook de bedoeling van deze serie boeken. Nou ik kan niet wachten