Datra de Beer

Thrillers & Spanning   Topics 0
Samenvatting:

Tijdens een diplomering ontmoet de onbehouwen fysiotherapeute Jasmijn de dood gewaande vader van haar stagiair. De corpulente, ietwat eigenaardige, verstokte sigaar rokende tropenarts en toxicoloog Elger maakt diepe indruk op haar. Ze besluit prompt afscheid te nemen van haar oppervlakkige leventje in Utrecht en vertrekt voor een sabbatical naar het Amazoneregenwoud, alwaar ze hem ondersteunt bij een geheim onderzoek. Maar Elger en Jasmijn blijken aanzienlijk te verschillen van karakter en hebben ieder een volkomen eigen visie op het leven. Binnen no time weten ze bij elkaar de gevoelige snaren te raken, wat leidt tot ongemakkelijke situaties. Een periode vol beproevingen volgt.

Biografie:

Naast auteur is Carolien al vele jaren een bezield doch rebelse yogi in hart en nieren. De zogenaamde trial and error methode, dus zélf ervaren, proeven, onderzoeken, bestuderen en ondergaan is haar devies. Dit kenmerkt tevens haar manier van schrijven. Voor deze roman heeft Carolien zich laten inspireren door het Amazonegebied in Suriname.

Avonturenroman
Beyond