Day Dreamer

Gelezen 101 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 164 Favoriet 7 Recensies 42
Young adult Spots 4   Topics 0
Openbloeien doe je niet in de schaduw

“Dit is mijn verhaal, mijn eigen sprookjesachtige vertelling over een droomprins die verliefd wordt op een draak van een stiefzus. Een verhaal dat zo verkeerd loopt dat geen enkele pen ter wereld in staat is om het te herschrijven.”

Lora’s aankomst stond niet in de sterren geschreven. Het stond ook niet in theebladeren, of in een van de boeken in de bibliotheek.
Maar toch staat ze op een nacht aan de kasteelpoort met haar hond Henry die haar daarheen heeft geleid.
Het kasteel herbergt een geheim dat iedereen in zijn grip houdt. Ook bij Lora begint het muiltje al snel te knellen.

Is zij door haar komst echter in staat om tussen al de doornen ook rozen te doen bloeien?

Day Dreamer is het eerste deel uit een tweeluik. Het tweede en laatste deel Night Thinker verschijnt in het voorjaar van 2020.

Young Adult
Fictie 15+
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Hamley Books (Bizzyby VOF)
02 september 2019
17 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hamleybooks

Marloes Auteur

Day Dreamer vraagt om toegeknepen oogjes

door: Marloes

Als lezer moet je wel het een en ander accepteren voor je Day Dreamer echt kunt waarderen. Het debuut van Luna van Roosen doet lange tijd aan als een nieuw gecreëerd sprookje, waarbij je de ontbrekende elementen uit de realiteit maar even weg moet denken. Dat blijkt een hele opgave. Pas tegen het...

Reacties op: Day Dreamer