De afrekening

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In dit boek vindt Sarah zichzelf terug in Denemarken. Ze noemt zichzelf Brit en probeert uit te vinden wie ze is en wat haar is overkomen. Na omzwervingen keert ze terug in Nederland. Daar zit men niet op haar terugkeer te wachten. Haar vriend Paul is vertrokken. Drenthe is vijandig. Na een aanslag op haar leven duikt ze onder. Ook het nieuwe adres blijkt niet veilig.

Sarah blijft ondanks alle tegenslagen terugvechten. Hiermee schaadt ze de reputatie en aanzien van de Schultes met alle gevolgen. Gelukkig vindt ze medestanders. Alleen is alle aangeboden hulp wel oprecht? Daarbij zorgt de Amerikaanse tak van de familie voor extra complicaties.

De bloedstollende ontknoping vind plaats op de plek waar Frederik Schulte en Annegien Doek, Sarahs voorouders elkaar leerden kennen. Tachtig jaar geleden stond Berend Schulte er voor een vreselijke keuze. Het dilemma van Sarah is nog groter.

Literaire thriller
Mijnbestseller.nl