De babymakelaar
  Lees een fragment   Luister een fragment

VN:

De babymakelaar

Gelezen 306 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 86 Favoriet 8 Recensies 22
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0
Femke is zangeres en speelt een hoofdrol in een musical. Haar grote droom is uitgekomen, maar ze heeft nog een wens: een kindje samen met haar man Björn. Helaas kan Femke zelf geen zwangerschap uitdragen en daardoor is ze gedwongen haar toevlucht te nemen tot het illegale circuit van commercieel draagmoederschap. Femke en Björn komen terecht bij een babymakelaar, een tussenpersoon tussen draagmoeder en wensouders. Als Björn bij een raadselachtig ongeluk om het leven komt, staat Femke er opeens alleen voor. Björn regelde alles en hij was ook degene die de contacten met de babymakelaar onderhield. Wie is de babymakelaar eigenlijk en hoe betrouwbaar is hij? Zal Femke haar biologische kind ooit nog in haar haar armen houden?

Literaire thriller
Thriller
Uitgeverij Rainbow bv
30 april 2010
05 september 2015

Linda Samplonius Auteur

Gevaarlijk commercieel draagmoederschap

door: Linda Samplonius 1 like
De babymakelaar is alweer het vijfde boek van Marelle Boersma. In elk boek staat een maatschappelijk thema centraal. Daarnaast blogt ze voor Libelle en schrijft ze met regelmaat korte verhalen.
De babymakelaar gaat over Femke van Dam, beginnend musicalster. Ze breekt eindelijk door met een grote...

Reacties op: De babymakelaar