Boermsa_terug naar Cornwall

VN:

Terug naar Cornwall

Rank 1508 Gelezen 316 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 396 Favoriet 9 Recensies 42
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Newsroom 3 Lijsten 1 Spots 5   Topics 0   Leesclub

Vlak na de dood van haar vader ontdekt Jill een raadselachtige notitie die hij voor haar heeft achtergelaten. Ze vertrekt naar haar geboortegrond in Cornwall op zoek naar haar familie. Daar blijkt dat haar hele leven gebaseerd is op leugens. De tattoos die ze in de loop van de jaren op haar vaders lichaam heeft gezet, krijgen ineens een bijzondere betekenis. Kan Jill op tijd ontdekken welke belangrijke boodschap haar vader voor haar heeft achtergelaten? Het is niet voor niets dat bestsellerauteur Marelle Boersma Vertrek-thrillers schrijft. Zij weet als geen ander hoe het is om een bestaan elders van de grond af op te bouwen. In 2015 vertrok ze met haar vriend Jan naar Portugal om daar te schrijven en schrijfvakanties te organiseren.

Literaire thriller
Thriller
De Crime Compagnie
21 maart 2020
21 maart 2020

Is zwijgen ook liegen?

door: veravb 1 like

Terug naar Cornwall is het nieuwste boek van Marelle Boersma uit de ‘Ik vertrek’-reeks, een serie waarvan de covers gekenmerkt worden door een vrouw met de rug naar de lezer, en verhalen die een hoog feelgood-gehalte hebben. Boersma is naast auteur ook schrijfdocente. Ze is in 2015 naar Portugal...

Reacties op: Terug naar Cornwall