De Barcelonafietser - 4000 kilometer: ultieme strijd van lichaam en geest

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
In 'De Barcelona fietser' neemt de schrijver u mee op zijn fietsreis van Nederland naar het zonnige Barcelona. Eenmaal daar aangekomen, keert hij om en vervolgd zijn weg door het drukke zuiden van Frankrijk, langs de Middellandse zee en naar Italië waar een trein hem terug naar huis brengt. Verwacht van dit boek geen uitgebreide, toeristische informatie en bezienswaardigheden die u onderweg kunt aantreffen. Hans van de Pol beschrijft op een vrolijke en humoristische wijze, met zijn eigen kijk op het leven en vermengd met rijkelijke fantasieën, de beelden en soms hilarische momenten die hij onderweg ziet en beleeft. Door zijn boeiende schrijfstijl krijgt u vanaf het begin het gevoel dat u achterop de fiets mee wordt gevoerd in de wonderlijke belevingswereld van de 'Barcelonafietser'. +

Literaire non-fictie , Reizen & Talen
Reisverhalen
Boekscout VOF
12 juli 2019
12 juli 2019

Reacties op: De Barcelonafietser - 4000 kilometer: ultieme strijd van lichaam en geest