De berg van het leven

In dit boek neem ik jullie mee met mijn reis door hoge bergen en diepe dalen. Deze bergen en dalen gaan we beklimmen en afdalen met de racefiets. In dit boek zal je ervaren en lezen dat we gaan klimmen en dat we voor komen. We bereiken mooie uitzichten en prestaties waar we trots op mogen zijn. Maar ook zal je ervaren en lezen dat we ook op sommige momenten snel afdalen en door een donker en diep dal heen moeten fietsen. Ben jij ook bergen en dalen aan het beklimmen? Verlang jij ook naar dat mooie uitzicht? Dat uitzicht wat nu misschien nog nergens te bekennen is? Wil jij weten hoe het is om deze fietstocht te maken?

Is De berg van het leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De berg van het leven