De betovering van de toren

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Bekijk hier de boektrailer van 'De betovering van de toren': https://www.youtube.com/watch?v=MxoZcLwdlaM

Als het om sociale interactie gaat, loopt het bij de 22-jarige Lena niet altijd even soepel. Daarom houdt ze zich liever afzijdig van anderen en geniet ze van de rust op de boerderij van haar grootvader.

Aan hun erf grenst het landhuis, dat een grote rol speelt in haar verbeelding. Wanneer dit huis na jaren van leegstand weer een bewoner krijgt, is het gedaan met de rust. Elke ontmoeting met de nieuwe buurman verloopt ronduit bizar, en Lena raakt verstrikt in haar eigen emoties. Toch nodigt deze Erik haar uit voor een rondleiding. Een grote stap voor de sociaal zo onzekere Lena, die de kans om het landhuis eindelijk van binnen te bekijken, wat terughoudend aanneemt. De bloedstollende ontdekking die ze daar doet, heeft als gevolg dat ze voorgoed wordt afgesneden van haar vertrouwde, veilige omgeving...

Meer informatie: https://www.aspergerinbeeld.nl/de-betovering-van-de-toren

Spannende boeken algemeen
Pb id
16 december 2020
16 december 2020

Reacties op: De betovering van de toren