De betovering van het buiten zijn

De betovering van het buiten zijn, vind rust, ruimte en inspiratie van Sharon Blackie is een pleidooi om meer te genieten van de magie van de natuur, en eigenlijk van het leven in het algemeen. Want wie af en toe naar buiten gaat weet het: de natuur is betoverend. De natuur brengt je meteen in het nu, maakt je rustiger in je hoofd en dankbaar voor kleine dingen als een fluitende merel en een mooie oude eik in volle bloei. Maar hoe vaak gunnen we onszelf nou zo'n magisch moment? We zitten veel binnen en werken (te) hard. Terwijl een wandeling door het stadspark of een kwartiertje genieten van de bloemen in je tuin al wonderen kunnen doen. Je hoeft niet in een oerbos of door de besneeuwde bergen te lopen om het magische gevoel te kunnen ervaren... De verhalen en natuurbeschrijvingen in dit boek van Sharon Blackie zijn prachtig en inspirerend. Je krijgt meteen zin om naar buiten te gaan en te genieten van alle natuur om je heen.

TIP: gelijktijdig met dit boek verschijnt ook het luisterboek van De betovering van het buiten zijn. Het is een bijzondere ervaring om in de natuur te luisteren naar de sprankelende natuurbeschrijvingen van Sharon Blackie.

Recensies (2)

Meer recensies

Is De betovering van het buiten zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De betovering van het buiten zijn