De bijbel voor dummies

Jeffrey Geoghegan Michael Homan
De heldere en toegankelijke handleiding voor het best verkochte boek aller tijden

Met deze pocketeditie van De bijbel voor Dummies leer je begrijpen wat de bijbel is, hoe die heeft geleid tot talloze discussies die in de loop van de eeuwen zijn gevoerd en hoe het boek onze wereld beinvloedt. Waar gaat de bijbel over? Wie schreef hem? Hoe hangen de honderden bijbelverhalen met elkaar samen? En wat is het verschil tussen de diverse (joodse en christelijke) bijbelversies? Dit boek geeft op duidelijke en neutrale wijze antwoord op al je vragen.

Jeffrey Geoghegan en Michael Homan hebben talloze boeken en artikelen over de bijbel geschreven.

Is De bijbel voor dummies het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De bijbel voor dummies