De blanke Indiaan

De blanke Indiaan

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
‘De Blanke Indiaan’ is een waargebeurd verhaal, waarin een stuk onverwerkte Vlaamse geschiedenis, Nederlands bloed, oosterse bewegingen en een indiaans hart verweven zijn tot één levensdraad. Het is een boek vol intense emoties. Het is geen triest verhaal, het is een inspirerend relaas met een vleugje humor. Het is de zoektocht van iemand, die wordt afgestaan bij de geboorte, maar die uiteindelijk thuiskomt in een compleet andere cultuur.
De lezer krijgt een uniek perspectief op de indiaanse rituelen, die weinigen kennen en waarvan geen foto’s, noch film mogen gemaakt worden. Walter heeft ze niet enkel gezien, maar ook aan den lijve ondervonden.
Het is een beklijvend verhaal, dat je hart raakt.
Uitgeverij Aspekt B.V.
28 juni 2019

Lezersrecensies (1)

Een bijzondere levensverhaal

door: Anneke 1 like
Bij het zien van de schitterende cover van De blanke Indiaan van Kristien de Winter wil je weten wie die man is en wat zijn achtergrond is. De titel maakt nieuwsgierig, je wilt er meer over weten. De blanke Indiaan van Kristien de Winter vertelt het levensverhaal van Walter. Het is het verhaal van...