De bloementuin

Gelezen 85 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 74 Favoriet 3 Recensies 11
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Als Iris Donati in Londen haar evenbeeld tegen het lijf loopt, wordt haar wereld op zijn kop gezet. Deze vrouw, Viola, moet haar verloren tweelingzus zijn. Twintig jaar lang werden de zussen van elkaar gescheiden. Op zoek naar hun wortels beginnen ze samen aan een zoektocht die hen naar hun geboorteplek leidt: een huis in Toscane met een betoverende tuin vol exotische bloemen. Voor het eerst in hun leven voelen de zussen zich thuis en volledig begrepen. Maar niet alles is wat het lijkt. De villa verbergt een groot geheim. Kunnen Iris en Viola het mysterie van hun verborgen verleden ontrafelen? En wat gaat er schuil in het hart van de tuin?

Xander Uitgevers B.V.
09 augustus 2017
24 augustus 2017

Eline Huls Hebban Recensent

Mysterie slaat om in vaagheid

door: Eline Huls
“Ooit was het een mooie bloementuin. Nu is er weinig van over. Maar één ding kan ervoor zorgen dat de tuin weer in bloei zal staan. Maar is het niet al te laat?”

Iris Donati woont en werkt in Nederland. Voor zover ze weet is ze enig kind en is haar moeder al overleden toen Iris nog heel jong was....

Reacties op: De bloementuin