De blue zones-methode

Gezond en gelukkig over de 100 worden. Dat kan met De blue zones-methode van Dan Buettner. Er zijn 5 plekken op aarde waar de mensen significant ouder worden: Okinawa, Californië, Nicoya, Icaria en Sardinië. Hun geheim? Een stressvrij leven, ook op oudere leeftijd een doel in het leven, gezonde voeding, lichte beweging en een heel hechte gemeenschap.
The Blue Zones is een fenomeen dat Ivo Niehe, Jamie Oliver en Amerikaanse gemeenten inspireerden. Dan Buettner laat in De blue zones-methode zien hoe we zelf een blue zone kunnen creëren. Een makkelijk te volgen methode met maaltijdplanners en tips voor een meer ontspannen leven.

Is De blue zones-methode het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De blue zones-methode