De Bosatlas van Nederland

Non-fictie Lijsten 1   Topics 0
De Bosatlas van Nederland is een monumentaal naslagwerk: 560 pagina's met meer dan 2400 kaarten en beelden! De atlas bevat een enorme hoeveelheid informatie over de meest uiteenlopende onderwerpen. Daarbij vind je meer dan 100 schitterende luchtfoto's van Karel Tomeï.

In hoeverre is de essentie en veelzijdigheid van een land te vatten in kaarten en beelden? De Bosatlas van Nederland is een antwoord op die vraag. De atlas geeft een duizelingwekkende hoeveelheid informatie over ons land. Naast uitgebreide topografische informatie treft u kaarten en beelden aan over honderden bijzondere en actuele onderwerpen: van auto- en fietsdiefstallen tot voedselbanken, van vuurtorens tot verkiezingsuitslagen, van sportactiviteiten tot dialecten, van cocaïneverslaafden tot huismussen, van vrijwilligerswerk tot moskeeën en van politieregio's tot duinlandschappen.
Ook letterlijk biedt De Bosatlas van Nederland een beeld in vogelvlucht. De atlas bevat meer dan honderd imposante luchtfoto's van de beroemde fotograaf Karel Tomeï. De foto's, in een aantal gevallen afgebeeld over de volle breedte van twee pagina's, vormen een schitterende aanvulling op het kaartmateriaal.
Noordhoff Uitgevers B.V.

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker