De brief van Briarton Park

De brief van Briarton Park

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Een brief van Briarton Park van Sarah Ladd is een spannende Regency-roman waarin de jonge Cassandra een geheimzinnige brief ontvangt die haar hele leven op zijn kop zet. Ze heeft altijd als wees in een kostschool gewoond en weet niet veel van haar ouders. Als de directrice van de kostschool overlijdt, krijgt Cassandra de brief in handen, waarin haar gevraagd wordt naar Briarton Park te komen. Cassandra bedenkt zich geen moment en reist ernaartoe, maar als ze aangekomen is, treft ze een weduwnaar met twee dochters, zijn zus en zijn schoonmoeder in plaats van de briefschrijver. Samen met de weduwnaar raakt ze verstrikt in het oplossen van een moordzaak, waarop hij probeert haar te helpen met het vinden van de antwoorden op de vragen waarmee ze naar Briarton Park is gekomen. De zoektocht naar antwoorden levert meer op dan Cassandra ooit had durven dromen.

Historische roman (populair)
KokBoekencentrum Fictie