De gezelschapsdame van Willowgrove

De gezelschapsdame van Willowgrove

Rank 4473 Gelezen 42 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 1 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 1 Top25's 1   Topics 0
In deze historische roman van Sarah Ladd ontmoet een gezelschapsdame een man die haar geheim kent. Kan ze hem vertrouwen?

De rentmeester van Willowgrove Hall, Nathaniel Stanton, houdt iedereen in de gaten. Ook de nieuwe, beeldschone gezelschapsdame ontsnapt niet aan zijn aandacht. Hij vermoedt dat Cecily Faire iets verbergt en hij voelt zich verplicht om dat boven water te krijgen. Maar hij heeft zelf ook een geheim: hij is de bastaardzoon van de vorige heer van Willowgrove. Cecily en Nathaniel voelen zich steeds meer tot elkaar aangetrokken, maar dan overlijdt de vrouwe van het landgoed en verandert alles.

Sarah Ladd schrijft net als Julie Klassen romans die zich afspelen in de Regency-periode in Engeland. Eerder verschenen van haar hand 'De erfgename van Winterwood' en 'De directrice van Rosemere'.
Historische roman (populair)
Voorhoeve
15 maart 2016

Recensies

Voor de fans van kostuumdrama's

door: Sarahdruif 2 reacties 1 like
Deze schrijfster kende ik nog niet. Totdat ik er toevallig op stuitte in de bieb. Dit is het tweede boek dat ik van haar lees en het leest heerlijk weg. De omschrijving is zo fijn gedaan dat je het je heel goed kunt voorstellen. Ook vind ik het verhaal heel prettig lezen en natuurlijk altijd een...