De bunker

De bunker

Junior   Topics 0
Sander, Rhodé en Michiel reizen in de kerstvakantie naar het besneeuwde Hürtgenwald in Duitsland. Ze zijn de enige gasten op de camping, maar dat vinden ze geen probleem. Terwijl hun ouders genieten van de rust, verkennen de Campers de omgeving te voet. Natuurlijk nemen ze hun nieuwe drone mee. In de omgeving zijn veel bunkers uit de Tweede Wereldoorlog en het is een gevaarlijk gebied vanwege de munitie die er nog zou liggen.
Als de Campers hun drone laten vliegen boven afgezet gebied en later op hun camera beelden ontdekken van een jongen, is hun nieuwsgierigheid gewekt. Wat doet die jongen daar? En wat betekent die ijselijke gil die ze middenin nacht vanuit het bos horen? De Campers gaan op onderzoek uit. En voor ze het weten, raken ze verzeild in een avontuur waarin elke seconde telt =
Dit is het vijfde deel in de serie Campers, bedoeld voor avontuurlijke jongens en meiden vanaf 10 jaar.
Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar