Het persalarm

Junior   Topics 0
Het Reformatorisch Dagblad bestaat vijftig jaar. Dat is een goede gelegenheid om bezoekers te laten zien hoe elke werkdag de krant tot stand komt. Intussen gaat het werk natuurlijk gewoon door. Want ja, de krant moet vol en bezoekers van de website willen vers nieuws. Saner, Rhodé en Michiel gaan met hun klas en met hun ouders ook naar het RD. Dan ontstaat er paniek. Dierenactivisten bedreigen de krant en hun redacteuren! Ze vinden dat het Reformatorisch Dagblad op een verkeerde manier over hen schrijft.

De dagen erna is de Veluwe in rep en roer. Dieren worden vrijgelaten, wat gevaarlijke situaties oplevert. Maar wie zijn de daders? De Campers willen het per se weten en komen in actie. Zeker wanneer ze een vreemd stuk papier te pakken krijgen. Middenin de nacht volgt een bloedstollende finale.

Dit is het zesde deel in de serie Campers, bedoeld voor avontuurlijke jongens en meiden vanaf 10 jaar.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar