De Cock en geen excuus voor moord

De Cock en geen excuus voor moord

Rank 4167 Gelezen 42 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Een jonge vrouw komt de hulp inroepen van rechercheur De Cock van het aloude politiebureau aan de Warmoesstraat. Ooit is ze eens bijgestaan door de ervaren rechercheur, die haar een stalker van het lijf wist te houden. Maar ze is te laat. Niemand heeft kunnen verhinderen dat haar echtgenoot zich heeft verhangen. Het is het begin van een macabere zaak, waaraan de oude rechercheur De Cock (met ceeooceekaa) en zijn collega Vledder beginnen zonder enige ambtelijke en justitiële dekking. Sterker nog, de officier van justitie werkt hen zelfs tegen. De beide rechercheurs dringen door tot de beklemmende sfeer die in een bankgebouw heerst en stuiten op een valkuil vol getreiter van het personeel onderling. Nummer 60 in de reeks over De Cock, met ceeooceekaa, de Amsterdamse rechercheur met zijn kompaan Vledder.

De Cock (60)
de Fontein
31 oktober 2009

Lezersrecensies (2)

Blijft leuk

door: EMBV 1 like
Met regelmaat pakken we een echte Baantjer van de plank tussen al het andere lees en schrijfwerk door. De Baantjer boeken zijn heerlijk voor even tussendoor zo ook De Cock en geen excuus voor moord. De Cock en geen excuus voor moord is het zestigste deeltje in de serie over De Cock en bureau...

De dramatische gevolgen van pesten op het werk

door: Tommy Verhaegen 1 like
Pesten op het werk... leidt tot een complexe serie moorden. Tegenwerking van de officier van justitie en de mogelijkheden en verplichtingen van het wetboek maken het de Cock erg moeilijk. Zoals altijd een snel boek vol actie en korte dialogen.