De conservatieve belegger

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Met behulp van ‘De conservatieve belegger’ van beleggingsexperts Pim van Vliet en Jan de Koning is beleggen niet langer riskant en ingewikkeld. Van Vliet en De Koning komen op basis van grondige analyse en academisch onderzoek tot de conclusie dat de algemeen heersende gedachte dat aandelen met een hoog risico het meeste rendement opleveren simpelweg niet klopt. Investeren in zogenoemde conservatieve aandelen levert vaak verrassend veel meer op. Met veel kennis van zaken leggen ze uit waarom investeren in laag-risicoaandelen zo goed werkt. Aan de hand van dit boek, dat ook verscheen in het Engels, Duits, Frans, Spaans en Chinees, leer je zelf je eigen laag-risicoportefeuille samen te stellen. De auteurs laten zien hoe we de menselijke aard in ons voordeel kunnen laten werken om een gedisciplineerde beleggingsstrategie te ontwikkelen en zo op termijn flinke vermogensgroei te realiseren. +

Business Contact
01 januari 2017